7x Mistr ČR a ČSFR, 7x vítěz ČP

Ela Koulisiani s národním týmem žen na mezinárodním turnaji v Maďarsku

Ela repre

Národní tým žen finišuje svoji přípravu na mistrovství Evropy a nechybí u toho ani naše Ela Koulisiani. Minulý týden se reprezentační výběr nejprve připravoval v Brně a poté se přesunul do maďarského města Szombathely, kde se od 5. do 7. srpna konal mezinárodní turnaj Savaria cup. České volejbalistky se v něm nakonec umístily na druhém místě a jak celý turnaj včetně přípravy probíhal, si Ela pečlivě zaznamenala...

Pátek-neděle 30.7.-1.8.

Dnes je pátek a my najíždíme na soustředění s repre do Brna. Před obědem nás čeká ještě antigenní test. Odpoledne máme trénink na hale Vodova, kterou moc dobře znám. 😊 Večer na tréninku se podobně jako v sobotu i neděli věnujeme herním situacím. V sobotu navíc makáme v posilovně a v neděli máme individuální trénink blokařek kde pilujeme techniku nahrávky. V neděli večer zpětně oslavujeme narozeniny Míši Mlejnkové, zazpíváme ji a dostane dva výborné dorty.

Pondělí 2.8.

V pondělí nás čeká den volna. Na dopoledne vymyslel program pan trenér Martin Hroch a jdeme na výlet na Macochu. Je to skvělý nápad, strávíme čas na čerstvém vzduchu a projdeme se. Parkujeme dole pod Macochou. První úsek cesty se svezeme vláčkem. Druhý úsek - stoupání už ale čeká na nás. Nakonec to není tak hrozné, všichni jsme to zvládli a nahoře na nás čeká výhled, limonáda a kafe. 😊 Odpoledne máme taky volné, odpočíváme, chodíme na fyzio a trávíme čas spolu.

Úterý 3.8.

Úterý je poslední den před odjezdem do Maďarska. Ráno jdeme do posilovny. Před obědem si ještě jdeme s holkami sednout do restaurace na limču a povídáme si. Odpoledne na tréninku jsme skoro celou dobu v šestkách a věnujeme se naši hře.

Středa 4.8.

Ve středu nasedáme v devět hodin do autobusu směr maďarské město Szombathely, kde se zúčastníme turnaje Savaria cup. Našimi soupeři jsou týmy Nizozemska, Maďarska a Ázerbájdžánu. Cesta je dlouhá, ale odměnou je nám krásný hotel. Trénink máme až v 19:30, takže se po obědě jdeme projít do městečka. Na tréninku se věnujeme posledním detailům hry.

Čtvrtek 5.8.

Dnes nás čeká nejtěžší soupeř, a to Nizozemky. Na tréninku se věnujeme servisu a přihrávce. Před obědem máme ještě videorozbor, abychom byly dobře připravené. Po obědě odpočíváme, koukáme na Olympiádu a nabíráme síly na zápas. Zápas prohráváme 2:3, ale i to je pro nás skvělý výsledek proti tak silnému týmů. Hrály jsme bojovně, týmově a chyběl jen kousek k vítězství, ale všichni jsme spokojeni.

Pátek 6.8.

V pátek dopoledne se na tréninku věnujeme opět servisu a přihrávce. Odpoledne nás čekají Maďarky. S týmem Maďarska jsme se již dvakrát setkaly na turnaji Golden European League v Praze, ale i přesto se musíme dobře připravit, protože jim přibyly tři nové hráčky základní sestavy. Zápas ale máme opět pod kontrolou a skvělým týmovým výkonem si zajišťujeme výhru 3:0.

Sobota 7.8.

Sobota je závěrečný den turnaje a čeká nás poslední zápas. Ráno snídáme venku na sluníčku, protože je krásné počasí. Dopoledne máme volno, a tak se jdeme s holkami opět na chvíli projít a potom se balíme domů a chystáme na zápas. Na utkání už musíme jet s kufry, protože musíme vyklidit pokoje. Ještě nás čeká videorozbor a jsme opět skvěle připraveni na večerní zápas. V utkání jsme opět předvedly skvělý výkon a turnaj zakončujeme výhrou 3:0. Po zápase ještě jedeme na hotel na večeři a pak zpět na halu, kde sledujeme zápas Maďarska proti Nizozemsku. Nakonec nás čeká už jen vyhlášení. Umístily jsme se na druhém místě a máme samozřejmě radost. Teď už nás čeká jen dlouhá cesta domů a potom zasloužený den odpočinku...

Barbora Mertová

Foto: ČVF

facebook instagram YouTube fanshop luzanky sms